čtvrtek 10. června 2021

Yankee Candle . Dried Lavender & Oak

  Dried Lavender & Oak je taková příjemná parfémová směs. Já měla tuto vůni ve formě vonného vosku do aroma lampy. Dried Lavender & Oak je cítít hodně po vanilce, levanduli, patchouli a méně po dřevě. Za mě je to pěkná vůně.

  Dried Lavender & Oak is such a pleasant perfume blend. I had this scent in the form of fragrant wax in the aroma of the lamp. Dried Lavender & Oak smells a lot of vanilla, lavender, patchouli and less of wood. It's a nice smell for me.

intenzita/intensity: vyšší střední/upper middle
kolekce: léto 2019
barva/color: fialová/violet

2 komentáře:

  1. Levanduli miluju a ty tu máš tolik variant, spoustu už asi neseženu, předpokládám, ale stejně, těším se na další. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se ti popisky líbí, ano spousta levandule a můžu říct, že já ji mám taky ráda, ale spíš asi v přírodní formě. Jinak se zdá, že tímhle popiskem jsem své zásoby levandule vyčerpala a další popisky budou zase o něčem jiném.

      Vymazat

Přeji krásný den... =)