sobota 9. ledna 2021

Yankee Candle . Cranberry Twist

   Cranberry Twist jsem měla jako vosk do aroma lampy. I když nejsem takovým příznivcem brusinkových vůní, máme tu po krátké době další brusinku, důvod je jednoduchý, tyhle výrazné bobulovité vůně skladuji odděleně od zbytku vosků, i když si myslím že vosky mám uskladněné velmi dobře, za leta mi od sebe nenačichly, u těchto typů bych se bála, a rozhodla jsem se, že tu krabičku zruším, takže dneska ještě jedna brusinka, a pak se můžete těšit na granátové jablko. Cranberry Twist je vůně sladká, ovocná a bobulovitá, až sirupovitá, řekla bych, že je o něco sladší než např. Cranberry Ice. Hezká vůně, ráda jsem jí zkusila, ale znovu ji mít nemusím, jak říkám, tohle není můj šálek.

intenzita: střední
řada: fruit
kolekce: podzim 2015, Sweet Treats
barva: tmavé růžová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji krásný den... =)