sobota 14. listopadu 2020

Yankee Candle . Simply Home . Cherry Vanilla

  Cherry Vanilla je vůně třešní a vanilky. Cherry Vanilla jsem měla jako vosk do aroma lampy. U téhle vůně jsem si nebyla jistá. Svého času, když se ještě vyráběla byla tato vůně velmi velmi oblíbená, mě moc k sobě holé třešně a vanilka v duchu nešly, ale nebyla bych to já, abych jí nechtěla také zkusit. Ovšem leta mi tu ležela a ne a ne se k ní dostat, vždy jsem dala přednost jiným vůním, lákavějším. Etiketa zčervenala, to se u červených vosků stává často a já si konečně řekla, zkusím jí, kdyžtak jí prostě vyhodím. Po zapálení jsou mé pocity spíš neutrální nebo směrem k lepšímu, jsou to třešně, ale ne utrhnutý a čerství, ale spíš z koláče (ale bez koláče), rozhodně to není špatná vůně a klidně bych jí brala znovu. Pokud by někdo smíchal tuto a koláč, tak by to byla jistě opravdu pecka.

intenzita: střední
barva: červená
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji krásný den... =)