úterý 22. září 2020

Yankee Candle vs. WoodWick



   Dneska jsem se rozhodla pro nové klání značek. Tento rok jsem se začala zajímat o značku WoodWick, díky tomu, že sem dostala k Vánocům svíčku, která je naprosto úžasná. Proto jsem se rozhodla srovnat tuto značku s Yankee Candle. 

  Hlavní rozdíl je patrný už ve struktuře vosku, zatímco Yankee Candle má vosk parafínový a sójový, tak WoodWick má jen sójový.

  Další rozdíl najdete uvnitř vosku, tedy knot, Yankee Candle má knot většinou bavlněný, i když si pamatuji, že se dřevem také experimentovali (tu verzi jsem neměla, tak nemohu porovnávat), WoodWick má knot dřevěný do kříže (u typu lodiček je myslím i bavlněný), základ je v tom, že ten WoodWick má zvukový efekt, jakoby praská a navozuje atmosféru ohně v krbu, trošinku.

  Designe obou značek je dle mého názoru velmi povedený, WoodWick je elegantnější, ale zase jsem si na něj musela trochu zvykat, Yankee Candle klasické HW se mi líbí více.

  Co se síly vůní týče, nyní jsou si dost podobné, dříve bylo Yankee Candle slabší. 

  Velikost Yankee Candle velkého HW je 623 g za 779 Kč, velké vázy WoodWick pak 609,5 g za 799 Kč. Méně ubývá dle mého pozorování WoodWick.

  Shrnula bych to tak, že obě značky se mi líbí a obě bych doporučila, pokud hledáte pěkné, kvalitní vonné svíčky/vosky, zároveň obě pro mě mají stejnou vadu, jsou na mě velmi silné.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji krásný den... =)