čtvrtek 9. ledna 2020

Wood Wick . Spiced Blackberry

  Spiced Blackberry je vůně reálných ostružin a koření, něco jako domácí ostružinový nesladký džem. Je to opravdu příjemný a pěkná vůně, ke které se hrozně ráda vracím.
  Jelikož se jedná o první svíčku značky Wood Wick na tomto blogu, ráda bych něco napsala i o samotné svíčce. Je to má první svíčka Wood Wick, sice jsem o efektu "knotu" již mnoho četla, ale vidět a slyšet to sama je něco jiného, opravdu praská, a co jsem si nikde nevšimla, ten knot tak jako prská, nejlépe si myslím, že to popíšu, že knot je malinkatý táborák. Ano, bála jsem se ze začátku, že to prskne moc a něco mi to podpálí a hlídala jí jako ostříž, ale naštěstí se zdá, že se jedná jen o mini táboráček a zůstává prskání v rámci omezeného prostoru knotu. V čem vidím problém je, že svíčka třeba po čtvrt hodině sama zhasne.
  Co se designu týče, nevím jestli se mi líbí nebo ne, ale zároveň to není, že by ve mě nevzbuzoval emoce. Prohnutá nádobka - sklo, je elegantní, co se mi zase tak moc nelíbí, ale ani mě to nijak neodpuzuje, víčko je dřevěné, což se mi líbí moc, stejně jako jeho funkce podstavce pod svíčku. Vosk je pak sójový.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji krásný den... =)